DenzRya canim ben 2.bebegimde plesenta previa totalist tim hic kanamam olmadan 37.haftada sezeryan dogum yaptim..Doktorun daha once previa li bir hastayı dogum yaptırmadı ise cesaret edememis olabilir…Dogumda benim icun 3 tup kan hazirlandi olasi durum icin doktorum hersey guzel gececek olurda ters bir sey olursa yogun bakima girebilirsin ama korkma tedbir açısından demisti cok sukur kan takviyesine bile gerek olmadan dogumdan ciktim benegim de kuveze girmedi…Suan 3.bebegime hamileyim yine previa var dediler yarin detaylida cikip cikmadigi belli olur .Suan yapman gereken iliski yasak agir is yapmak agir kaldirmak vs yasak dikkat edersen bur sey olmaz inşaallah