Hayalimsinn Kızlar sancım falan yok ama alttan vajinamda bı ağrı var yarın hastaneye gidicem ama kaç gündür var bu ağrı sizce bebek kanala girmiş olabilir mi
Blgnlv Hayalimsinn ay simdi bende aynı postu yazıp sordum. Çok ağrım var bende 37+4 oldum bugün. İki gündür zar zar yürüyorum çok fazla ağrım var
Gizemkly Blgnlv bende a Hayalimsinn bende aynı hftada ve aynı durumdayım normaldir heralde yasıyorsak üçümüzde hatta afedersin dün sanki elini vajinama sokmus gibi agrı yaptı yaaa
Hayalimsinn Blgnlv evet ya gece dahada zorluyo öbür türlü bı şikayetim yok ama o ağrı rahatsız ediyor beni