İdrar yolu enfeksiyonu olduğum çıkmıştı antibiyotik kullandım oda mantar enfeksiyonuna da neden oldu kaşıntım var doktor fitil verdi ama çok pahalı alamadım sizlerin doktor tavsiyelş hamileyken kullandığı uygun fiyatlı ilaç varmı yada ne yapabilirim bu kaşıntının geçmesi için akıl verin lütfen kızlar doğuma da az kaldı