Kızlar 14 haftalık hamileyim. Normalde de sivilceleri olan biriyimdir tek tük çıkar ama hamilelikte de çıkmaya devam etti. Elevit kullanmaya başlayınca coştu. İçinde en cok A vitamini varmış. Bilirsiniz meşhur sivilce hapı aknetrentde de A vitamini coktu once kusturup sonra geçirmişti. Elevit kullananlarda da önce sivilceleri kusturup sonra geçiren oldu mu? Cunku yüzümde çıkmayan yerlerde de çıkmaya başladı. Bilenler yardımcı olabilirler mi??