Asil_hatun Bebek haraket edince sancı tutuyor 2 3 saniye sürüyor kasılma resmen doğum şancisj gibi ama sadece bebek haraket edince geliyor dünden beri doğumun yaklaştığı anlaminami geliyor acaba
1prensannesi__ Asil_hatun Aynısı bendede oluyor 2 gündür canım 36 haftalığm ben sen kaçıncı haftandasın?
Ozlem9794 Asil_hatun yalancı sancilardir muhtemelen. Düzenli sancı belli dk aralıklarında girip 1 dk boyunca sürer geçer
Asil_hatun 1prensannesi__ bende 36+2 yim canm adet olucak gibide ağrılarım var alttan hani adetin ilk günü olurya patlicak gibi öyle sendede varmi
1prensannesi__ Asil_hatun Evet canım yarın kontrolüm var doktoruma sorucam mutlaka sende danış bi istersen herkesin gebeliği farklı oluyor
Minnakyavrum Bende on gündür var böyle hemde hep sertleşme kasılma bel.agrisi hepsi ama daha doğum değil