Kürtajdan sonra bugün 3. Gün dün ben kafama takmıyım diye perde indirdim yıkadım evi sildim süpürdüm çok lazımmış gibi bugün nasıl tarif edeyim kasıklarımı biri almış yoğuruyor gibi dehşet şiddetli ağrılarım var kalkıp yürüyemiyorum konuşmakta bile zorlanıyorum evde de tekim ilaç içsem bir zararı olmaz dimi