E bebek in zıbınları ve kıyfaet çeşidinin kalitesi Civil e göre çok daha iyi. Civilden yenidoğan kıyafetleri değil de 6-9 aylık aldıgım süslü kıyafet bır ıkı tane var.Ama dedıgım gıbı zıbınlarının kalıtesını begenmıyorum. Lc den almadım hıc, De facto dan bırkac parca aldım yıkadım utuledım onlar da guzel cıktı. Bu arada Zara nın baby kısmında 4 lü uzun kollu zıbınlar var 299 tl, tanesi 75 Tl ye gelıyor, onlara da bakabılırsınız