Snmdrm Meraba 15 günlük bebeğim var. ben bepanthol kullanıyorum pişik kremi olarak az kaldı alıcam değitiriyim mi sizce siz ne kullanıyorsunuz sizce bepanthol mı sudocrem mi ?
Edsn Snmdrm sudocrem ama netten alacaksanız satıcı e bebek harici hiçbir satıcıdan almayın ben bilmiyordum aldım sahte merdiven altı üretilmiş sudocrem gönderdiler bebeğinize yazık
Hestiaa Bepanthol de sudocrem de temiz içerikli değilmiş.Araştırıp doğal olanlardan almanızı tavsıye ederım
berceste5155 Snmdrm ben rahiki mahtum kullanıyorum temiz içerikli kızım 23 günlük çok şükür pişik kızarıklık hiç bir şey olmadı web siteleri ve instagram hesabları var göz atmanızı tavsiye ederim. Yanlış bilgi vermek istemiyorum ama sudo kremin içerisinde cinsiyel hormonlara etki eden bir madde var diye kalmış aklımda.
Hestiaa Snmdrm weleda, Minoris, Urtekram ,Incıa,Ecowell, Iva Natura ıyı ve temız ıcerıklı markalar.Bütçenize göre birisini tercih edebilirsiniz. Ben bebeğim için Iva Natura markasının sampuan,krem ve pısık kremlerını tercıh ettım.
Snmdrm 15 gubdur bepanthol kullanıyorum bebeğimde 2 gundur pişik var bol bol sürüyorum sudcremı o yuzden düşünüyorum almayı ve daha uygun geldi yorumlarda okudum iyi dıor 😵💫
ikizlerin_annesii Ben henüz kullanmadım kızlarım doğunca kullanıcaz Allah nasip ederse. Çok araştırarak aldığım bir pişik kremi var desitin adı. Yurt dışındaki çoğu hastanelerde de bu tercih ediliyormuş ve içeriği genele göre daha temiz. Size de fikir olabilir ama eğer çocuğunuza şuanki kullandığınız iyi geliyorsa bence aynısını kullanın her krem, bez vs her çocuğa gelmiyor iyi gelenini de bulmuşken aynısını devam ettirin bence.
Snmdrm ikizlerin_annesii siz ne kullanıcaksınız ne aldınız ? Ben bepanthol kullanıyorum 15 gundur az da kaldı degıstırıyımmı dıe dusundm 2 gundur pişik yerıne suruyorum bebeğimin bepanthol’u geçmefi bir tık bile
Cagmer Snmdrm sudocremin içinde çok fazla kimyasal madde var. Sana önerim instagramda mühendisinoğlu diye biri var ünlü bir kimyager bebek için tüm organik ürünleri inceleyip listeliyor bakmanı tavsiye ederim. Ben ıncıa kullanıyorum tamamen organik.