Melikedogan09 38+4teyim dün geceden beri önce belim sonra karnım çok ağrımaya başladı ancak düzenli bir sancım yok , suyum veya nişanım da gelmedi. Ne yapmalıyım? Hemen hastaneye gitmek istemiyorum sancılarımı evde geçirmek istiyorum
Mervemm Melikedogan09 normal canim benimde aynen öyle bende 38+2 yim yürüdüğüm de özellikle aşırı ağrı oluyor.
Melikedogan09 Mervemm aynen benimde ne yatınca geçiyor ne kalkınca ve vajinamin üst tarafında bebeğimin hareketlerini basıncını hissediyorum