seymaatk13 Kızlar gebelikte kefir içmenin bir sakıncası var mı içilebilir mi günde bir bardak içebilir miyim
Bebekdelisi seymaatk13 her gebelıgımde ıctım cnm bunda da sabah aksam 1 bardak içiyorum dyetsyenım onerdi
Susammanne seymaatk13 benim gebelik şekerim çıktı. Çıkmamış olsaydı da hem diyetisyenim hem doktorum günde 300ml kefir önerdi genelde akşamları yemekten 1 saat sonra içiyorum.
hayallliiim Susammanne gebelik şekeri olunca özellikle mi öneriyorlar yoksa yüketmeyinmi diyorlar acaba
Susammanne hayallliiim yok özellikle önermiyorlar. kefir bağırsak sağlığı ve içerdiği calsiumun yüksekliği açısından çok yararlı bu yüzden tavsiye ediyorlar
seymaatk13 Cevaplarınız için teşekkür ederim kızlar ben evde kendi kefirimi kendim yapıp içiyorum sizlere sormak istedim 😊