Bugün 32+0 olduk dün kontrole gittim 1800 kilosu bana az geldi sanki burada okuduklarım hep 2000 ve üzeri kilolarda bebişimi besleyemiyor muyum acaba 😔27 haftadan beri doğum pozisyonundaydı şimdi makat a dönmüş doktor bebek kilo alırsa dönemez dikkat et dedi yemek mi yemeyeceğim öyle de içim el vermez şaşırdım kaldım🙄