Benim de bugün 36 oldu sezaryan istiyorum Salı günü gün alacağız bakalım doktorumuz 4 Kasım olabilir dedi ama belkide 10 kasıma ilerletebiliriz dedi heyecanla bekliyoruz umarım ileri tarih olmaz artık çok zorlanıyoruz çünkü çok ağırlaştık bebeğimizle 🌸