Hanimlar merhaba
22 haftalik hamileyim.lakin çok zor durumdayım.hamileliktem önce antideperesan kullanıyordum hamile kalmadan iki ay önce buraktim. Ve hamileligimin başından beri çok skntilar yaşadım ve şu an psikolojk olarak çok kötüyüm . Yani ilacsiz gecicek bi donem degil. Yemeden icmeden kesildim korku kaygi seviyesi vok yuksek.ilac kullanmka istiyorum ama korkuyorum bi taraftandan da ben cok kötüyüm. Psikiyatra gidip ilac kullanan varmi gebeliginde. Lutfen yardimci olun