Eslem5228 kız kardeşim akrebe akrep yükseleni de tam bir akrep ama 😅😅 sizinki erkekmiş yükselen çok önemli tabi eşimin yükseleni yengeç, pek akrep erkeği gibi değil çok sabırlıdır ama susar susar birden patlar -hiç iyi bişey değil bana göre😵💫- çok cömerttir öyle dedikleri gibi çapkın falan da değil 😅 sevdiği kadına ve ailelerine çok düşkün oluyorlar bence. Çalışkandır kafasına koyduğunu da yapar akrep ama tek başına yorumlamak yeterli olmuyor malesef yükselen çok önemli dediğim gibi 😅