Esrks Fgbebek-1 Benimde şuanda 4 haftalık kese görünmedi doktorum daha erken dedi 31 ekime tekrar gün verdi
Gamzecetin Keseyi 4 haftalıkken gördüm kalp atışını 8. Haftada duydum Kalp atışını erken haftalarda duyanda var 6-7 gibi ben bilerek geç gitmiştim doktora
Fgbebek-1 Gamzecetin anladım canım ben anca 26 ekim gün alabildim kese o zaman görebilirim heralde kalp atışı da 2 kasım görünüyor hesaplamada