Adyokisimsiz Kızlar ışığa tutunca anca görüyorum ama görüyorum var 1 hafta önce yaptım yoktu şimdi görünüyor adetim düzensiz olduğu için hesaplayamiyorum ama bugün döngümün 31. Günü en geç 35 günde adet oluyorum sizce hamile miyim
Mommn Adyokisimsiz Benimde öyle çıkmıştı hergün tekrarlamıştım meraktan🥰 İnşallah Allah isteyen herkese verir🙏🏻
Adyokisimsiz Fgbebek-1 bilmiyorum geçen ay 16 Eylül’de oldum düzensiz olduğu için bazen erkende oluyor geçte oluyor geçen ay 15 gün gecikti
AyFa1608 Adyokisimsiz canım benimde öyleydi adetim çok düzensiz gecikmenin 10. Günü akşam üzeri yaptım negatifti çöpe koydum yarım saat sonra çok silik gölge gibi vardı 5 gün sonra sabah ilk idrarla çıktı. Bikaç gün bekle ve sabah ilk idrarla yap inşallah vardır
AyFa1608 Adyokisimsiz evet canım 12 haftalık hamileyim. Rabbim sana da isteyen herkese de nasip etsin 🙂