gokturkmom Merhaba sevgili anneler, bugün tam 5 haftalık hamileyim, geçen hafta başlayan bir kabızlık problemim var karnım çokta ağrıyor sizlerdede olmuşmuydu? Olduysa ne yapıp rahatlıyordunuz
isimyazmakzorunlumu gokturkmom bol su, ev yapımı yoğurt ve ya kefir, abartmadan meyve ve kuru meyve. Hareketsiz kalmamak da önemli riskli gebeliğiniz yoksa.
Melissadamla gokturkmom sezeryan doğum olduğum için doktorum hastaneden çıkmadan direk reçeteye yazmıştı olursan eğer bu ilacı kullan diye ama 2.5 yıl oldu hatırlamıyorum isimi neydi ilacın
Gamzecetin Benim normalde de kabızlığım var bitki çaylarıyla çıkabiliyordum şimdi hamile olduğum için içemiyorum kuru kayısı yemeye başladım hatta akşamdan bir bardak suya 5-6 tane atıyorum sabah kalkınca hem suyunu içiyorum hemde kayısıları yiyorum bu sabah denedim umarım işe yarar
Edaa2506 Benim de ilk haftalarda çok oldu ama ne yaptıysam ile yaramadı biraz zaman geçsin düzeliyor canım ama doktorun ilaçta verebilir ben istedim vermedi bana kayısıyı deneyebilirsin kuru kayısı
Fatmalardanbiri Bende de aynı problem var ve kuru kayısı kuru erik falan hiç işe yaramıyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.
Sureyya1 isimyazmakzorunlumu riskli gebeliginiz derken siz doktormusunuz insanlar boyle seylere uzulur farkindamisiniz
isimyazmakzorunlumu Sureyya1 iyi misiniz bunu mu anladınız yazdığımdan? Benim de ilk aylar riskli gebeliğim vardı ve yerimden kalkmadım hiç. Eğer riskli bir durum yoksa yürüyüş yapın hareketsiz kalmayın bağırsaklar çalışmıyor çünkü demek istedim.
gokturkmom @isimyazmakzorunlumu zaten haftanın 5 günü çalışıyorum hareketsizlikten olduğunu düşünmüyorum da beslenme önerinizi dikkate alıcam teşekkür ederim 💖