34+0 haftalık oldum dün pembe lekem oldu ve adet sancısı gibi sancılarım vardı hastaneye gittim alttan muayene etti ebe ama kanaman yok dedi nst ye bağladı sancı az çıktı ama ben çok şiddetli hissediyordum Ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne yaptılar😢 sizde de bu tarz bir durum oldu mu erken doğum gibi birşey olur mu acaba bu sabah yine lekem oldu 😞 lütfen yorum yapın kızlar.. açılma var mı diye bakmak istedi ebe ama izin vermedim canım çok acıdı dayanamadım