Newmom11 Merhaba. 40+3deyiz ve dünkü doktor muayenesinden sonra bu sabah nisanım geldi. Ama sancı yok henüz. Nişandan sonra ne zaman sancılarınız basladı?
Pikachuuubaybi Newmom11 geçen hafta 38 deyken muayene sonrası nisanim geldi bir hafta oldu 39 dayız hala gelmedi bebiş 😅