Kizlar 24haftalik hamileyim dün Dr gitdim çok şükür bebeyim iyi kan tahlili idrar tahlili istedi guatrim yüksek çıktı B12 çok düşük çıktı ve demir çok düşük çıktı.bir sürü iyne yazmiş onlar bitincede haplarina başlayacakmişim.ve idrarda enfeksiyon çıktı.onada ilaç yazmiş gunluk 3kere kullanıyorum .bu kadar hapın bebeyime zararı olmaz dimi??biraz endişeliyim🙄 enfeksiyon bende ilk hamile kaldığım zamanlardada vardı hatta düşük tehlikesi bile yaşadim kanamayla falan . günlük 3.5su içiyorum hamile kalalidan beri hala geçmedi gitdi ya bu mikroplar😖