Meliha09 Merhaba kızlar bebeğime nike ayakkabı almayı düşünüyorum ama doğar doğmaz giyemesede 40 ında giyebiilir sanırım 21 numara en küçük numara herhalde alan var mı ne zaman giyebildiler acaba
Lavantam20 Meliha09 öncelik ilk adım ayakkabısı giydirmek o da evde yürümeye başladığı zaman giydirilir yumuşak tabanlı 40 çıkınca cocuga ayakkabı giydirilmes
zamaneannesi80 Meliha09 yeni doğmuş bebeğe ayakkabı giydirilir mi 🙈🙈 anca bez ayakkabılar giydirebilirsin.. normal ayakkabıyı taşıyamaz zaten 21 numara anca yürüdüğü zamanlarda giyebilir
Deletedmom_33 Meliha09 oğlum 8 aylık 21 numarayı yeni giyiyoruz oda büyük geliyor 2 cm filan parmak ucu boş
Snmdlbr Almak isterseniz alın tabi ama 1.5 yaşından önce olmaz daha çok küçük olıcak annesi ayakkabı ona eziyet bence bide onu mu taşısın 😍 biz oğluma yürümeye başladıktan sonra aldık ve şuan 27 aylık 21 numara giyiyor😀
Cnnyldz 21 numara baya büyük bi numara uzun zaman giyemez onu 16 numara aldım ben 14 ten başlıyor sanırım
aygm34 Meliha09 adidas’ın yenıdoganlar icin bi modeli var tam ayakkabı değil ama ayakkabı görüntüsünde ona bak canım çok tatlı duruyoor 🫶🏼
Edsn Meliha09 merhaba ben de sizin gibi oğluma hevesle aldım Nike ayakkabı ama yürüme dönemi olmadığı için çok az kullanabildik 9-12 ay için 19 numara ayakkabımızı satıyorum bakmak isterseniz fotoğraf atabilirim
Merve201119 Meliha09 21 numara ilk adım ayakkabısı oğluma kullandım nike ben ama yurumeye başladığında doltorumuzda ondan öncesi onermemisti zaten.patik tarzı birsey alıp giydirebilirsiniz ama çocuk doktorlari ve ortopedi doktorlari yürümeyen çocuğa önermiyor daha ayakkabi heleki 40 li bebege ayak sağlığı için siz bilirsiniz yinede yumuşak patikler oluyor onlardan alip giydirebilirsiniz
GulserenKY Yenidoganlara patik şeklinde ayakkabı havasi verilmiş olanlar var ondan olabilir ama ayakkabı olmaz yazık bebeğe. Dediğiniz ayakkabıyı ben oğluma yürümeye başlayınca aldım 1 yaşındaydı 21 numara almıştık. Gerek yok bana göre ayakkabıya ywnidogana
Damla1995 Meliha09 1 yastan sonrasi icin 21 olablr bnm oglan suan 2 yaainda 22 giyiyo.. senin suan ona en kucuk no olanları patik tarzinda olanlari gydrmen lazm anca olur ki buyuk bile gelir. Attiginiz fotoda foto icin cekilmis giyilmis birsey belliki istesende o ayakkabi cocugun ayagnda durmaz duser 😇