Hastanedeyim şuan kızlar bebeğim yoğun bakımda doğum yaptıktan sonra görebildim sadece daha göremedim hastaneden çıkınca hikayemi paylaşcam inşallah ilk gebelik olup normal doğum yaptım zorlu bi süreçti bebeğime kavuşunca herşey daha güzel olucak inşallah