@Svmknr Kadın doğum doktorunuzdan dişinize işlem yapılabileceğine dair izin kağıdı alın, dişçiye gidin bence. Daha doğuma çok var. İlerleyen zamanlarda dahada ağrıyabilir. Ben riskli gebelik geçirip, kan sulandırıcı kullandığım halde diş ağrısına dayanamayıp antibiyotik kullanıp, 24 haftalıkken diş çekimi yaptırdım. Ama nasıl rahat ettim tarif edemem. Allah kimseye o ağrıyı yaşatmasın. Hele hamileyken insanın eli kolu hepten bağlı oluyor, en güzeli tedavisini olmak. Yoksa doğuma kadar çekilmez o ağrılar