Pelin06 Kızlar 38+5 sezeryan doğuma gircem saat 5 te hastanede olcam. Lütfen dua edin bana saglıklıca çıkalım bebeğimle 🙏
Nez_1992 Pelin06 sağ Salim kucağına al ikinizde sağlıka çıkın inşallah çıktıktan sonra banada dua et kuzum bi am önce doğursun diye 🙈🤲🏻 Rabbim ikinizide korusun kolay doğum olsun inşallh çok amin