burcuttekin hiçbir belirtim yoktu, normalde hiç adetim değildir ama birgün sabahın 5i mi 6sı mı saat öyle bi acıkmışım ki kalktım karnımı doyurdum o saatte :) bide birgün öyle bir ağırlık çöktüki üstüme tam akşam üzeriydi aniden uykum geldi aşırı yorgun hissettim ben ne biliyim hamile olduğumu nazar felan diye düşündüm ama sonradan hamileliğimi öğrenince bunlar belirti diye yordum kendi kendime :)