Kızlar şu an sekizinci haftamızı doldurduk ama bir kaç gündür bebeğimin düzeni inanılmaz değişti. şu ana kadar tam on saattir uyumadı ve uyuyacak gibi de değil, memede biraz dalsa da derin uykuya asla geçmiyo bir iki dakikalık dalışları var. Memede sakinleşiyor ama onun dışında kolları bacakları hiç durmuyo kıpır kıpır. Daha öncesinde çok güzel bir düzenimiz vardı. Üç gündür her şey alt üst oldu garip bir psikolojideyim hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Bu durumu 2 ay atağına bağlıyorum siz de bu haftalarda buna benzer durumlar yaşadınız mı? Gece uykusu, düzeni vs eski haline geliyor mu? Lütfen bunun da geçici olduğunu aöyleyin🙏