Ama bence 4 5 gün kaldı öyle hissediyorum çok heyecanlıyım geçen cuma 3600 çıktı eğer gelmesse sezeryan olcam sanırım çok heyecanlıyım doğumu düşündükçe kalbim hızlı hızlı atıyor bebeğime kavuşcam çok merak ediyorum yüzünün yarısını gösteriyo ağzını yanaklarının yarısı ve çenesini gösteriyor ona sarılmak istiyorum koklamak istiyorum ayy çok tuhafım bu aralar