YelizBurucu Bugün 34+3.günlük olduk.Doktor kontrolümüz vardı.kilosu 2.872 olmuş. Sizin bebişleriniz kaç kilo ? Birde doktor doğumla ilgili hiç birşey demedi.Normal yada sezeryan ? 2 hafta sonra yine çağırdı testler verdi. Ne zaman belli oluyor bu doğum şekli ?
Elfibrhm2609 YelizBurucu ne gibi testle verdi acaba 😊 bana da bazı testler yapacaz dedi de çıkarken sormayı unutmuşum ben o an 🌸 32 haftalık olduk yarın kontrol günümüz 30 hafta da 1.512 gr 39 cm🌷
Elfibrhm2609 YelizBurucu benim 27 haftadan beri doktorum normal doğum diyor duruş şekli baş aşağıda yani normal doğum pozisyonunda bugün de dedi hala normal doğum 😍inanıyorum ben sen normal doğum yapacan diyor 😀😀
YelizBurucu Eda-raif maşşalah benimde en son 31. Haftada 1.900 bu gittiğimde şok oldum. Çok hızlı büyüyolar galiba 🙂
SimgeAydn Eda-raif canım cuma günü öğrenince paylaşır mısın ben de cumartesi 33 olcam doktora gidicem 😀
YelizBurucu Eda-raif bencede öyle olmaz bu gittiğinde göreceksin zaten en az 2500 olmuştur ki daha önümüzde en az 1 ay var 🙂
YelizBurucu Elfibrhm2609 bir kağıtta işaretledi testleri çok anlamıyorum ama kan değerleri kan grubu idrar testi hormon testleri vs var 🙂 resim göndermek mümkün olsa atardım 🙂
Eda-raif YelizBurucu inşallah olmuştur doktor öyle diyince üzüldüm valla gerçi sağlıklı olsun orası ayrı bir konu ama daha önümüzde 1 ay varken neden böyle dedi şaşırdım 😔
Denizmrt Sydgrdl Yldzalra 4+5 günlük şimdi hazırlanıyorum doktora gidicez heyecanlıyım inşallah iyi haberini alır gelirim bebeğimin hayırlısı ile ♥️🙏
YelizBurucu Melisa91 valla çok hızlı büyüyorlar sağlıklı olsunlarda kiloyu doğduktan sonrada alıyorlar 🙂