Yani haklisiniz ama muayenede doktorlar yuzunuze bakmiyor yada iste iki kisi ayakta on dk bile surmuyor muayene deniliyor. Ultrason vs vermiyorlarmis. Dogumhane de keza oyle berbat diyorlar. Bende hep sehir hastanesi taraftariydim , ozel gibi neredeyse.. imkan olarak ozelden fazla donanima sahiptir devleti hastanesi tabiki. Doktor olarak ayni seyi soyleyemeyecegim ama yine de ozelde prenses ilgisine cok ihtiyacım yok diyerekten devlet dedim ama oyle seyler diyorlar ki resmen doktorlar hakaretvari calisiyormus kadin dogumda. Hey allahim sen büyüksün bu kafa karisikligi var ya..