Alley06 yanlış biliyorsunuz belli bir yerden sonra alınıyor doğuma, çok büyük risk yoksa bekletiyorlar 37 yi. Bende bekledim. ki benim karaciğer enzimlerim normal safra asitlerim yüksekti, öyle dediğiniz gibi birşey değil komplike bişey. Bebeğini kaybeden insanlar var girip okuyun gebelik koleztazi yüzünden. Bazen bilmediğiniz konularda susmayı bilin açıkça söyledim şimdi sizin yüzünüzden söylemiş oldum