Meliyyke Pazartesi 31 hafta oluyoruz ve iştahım çok çok fena açıldı kızlar. Ne bulsam yiyorum mutfakta abur cubur yemek hiçbir şey kalmıyor😅 n’olur yalnız değilsin deyinn napıcam ben😁
Fatovebebegi Meliyyke aynı ben 😢 33. Haftaya girdim gece uyanıp cıkolata felan ne bulursam yıyorum ama gunduz ıstah yok
Meliyyke Fatovebebegi benim 7/24 var kurabiye yaptım yedim şimdi gidip cips yicem çünkü duramıyorum 😂😂😂
Fatovebebegi Meliyyke olsun dogumdan snr gıder kılolar ben sanırım gundjz,cocuklara kosturmaktan yemege fırsat bulamıyorum daha oncesınden asırı mıde bulamtım vardı bıde tup mıde ameliyatlayım acıkınca hemen yemem lazım yoksa ıstah gıdıyor bende bu ara gece cok yıyorum
srbbcn Fazla kilo hem hareketini daha çok kısıtlar hem de ağrıların artar. Konforunu düşün. Canın bişey çektiğinde yarım avuç leblebi al tek tek yavaş yavaş ye. Bol bol su iç. Ya da süt iç tıka mideni. Yapılacak iş varsa onları yap, meşgul ol bişeyle😊