Merhaba arkadaşlar;
Bu gece itibariyle 37+1 haftalık olduk oğlumla. Bu zamana kadar asla hamileymişim gibi geçmedi günlük yaşantım, cam silmelerden tutun evi silip süpürmek tülleri yıkayıp tekrar asmak gibi tüm işlerimi, doğum temizliğini tek başıma yaptım ağrısız sızısız hemde. 2-3 haftadır tembellik var tabi, yürüyüş bile yapasım gelmiyor. Konumuza gelecek olursak, bu kadar güzel ağrısız sızısız giden bi hamileliğim varken dün ve bugün hatta az önce evin içinde dolanırken bi anda vajinamda batma gibi bi hissiyat oluştu. Ve yürüyemedim durdum kaldım oracıkta. Bıçak saplanır gibi birşeydi. Bebeğim kanala mı girmeye çalışıyor ya da başka bi sıkıntı mı bilmiyorum. 2 gündür birkaç defa böyle birşey yaşadım. Şimdi yatağımda uzanıyorum ve uzanırken bile durduk yere vajinada batma, bıçak saplanma hissini yaşadım. Aynı durumu yaşayıp doktoruna danışan veya bu konuda tecrübeli anneler var mı???Merak ediyorum kötü birşey değildir heralde bebeğim kanala girmeye çalışıyordur diye düşünüyorum ama sorunsuz bi hamileliğim varken ben 41.haftaya kadar doğurmam gözüyle bile bakıyorum yani 🫣