Sevill6560 Kızlar doğurmak üzereyim ,hala lohusa takımı almış değilim .Neler aldınız ,neler alacaksınız ?
cansualisa Sevill6560 almadım pentidennsiyahnüst düğmeli aldım altına da pijama alcammm bitti gittti😀
Stella_0 Sevill6560 Bir tane önden düğmeli pijama takımı bir tane de emzirme özellikli gecelik aldım. Beyaz dantelli takımlardan almadım fiyatlar uçmuş gidiyor onun yerine bebeğimin eksiğini tamamladım açıkcası. Zaten beyaz dantelli sabahlığım vardı fotoğraf çekimi yaptığımda onu giyeceğim üzerime.
uykusuzbirben Sevill6560 önceki gebeliklermden kalma 2 tane lohusa takımım var ama bana göre kullanıssz. önü düğmeli pijama takımları çok daha rahat oluyor 2 tane de önü düğmeli pijama takımı aldm evde de yedegm var ztn çantaya yedek olsun diye atarım yine lohusa takımını cnkk doğum sonrası çok fazla terleme yaşıyo insan ilk 3 4 gün
Stella_0 Sevill6560 Trendyol dan aldım. Şansıma flaş indirime denk geldim. Pijama takımını 104 TL’ye geceliğine 128 TL’ye almış oldum.
Cidoliko Sevill6560 hastanede gecelik tarzı daha rahat oluyor aklınızda bulunsun.bir tane de normal al üst takım alsanız yeterli olur bence