Hulus Elifinannesiiiii demeyin 😕 bekleyecegiz mecbur canları artık ne zaman isterse saglikla kolaylikla gelsinler insallah 🙏
Ilkhayat Elifinannesiiiii bennn ama bugün gelir heralde yeni hastaneden geldim sancı geliyor şimdide 😂
Bdss Biz de 40 haftaligiz ama bebeğin gelişimi 1 hafta önden gittiği için doktorumuz 41 haftalık diyor ve hala ses yok pazartesi sabah sezeryan olucaz 🥲
pembefiyonk Fenciz aynıyız aşağı inmiyor oğlan🫠😅 bakmayın güldüğüme epey mutsuzum hayalimdeki sezeryan değildi ama o yöne gidiyoruz
pembefiyonk Elifinannesiiiii ben de doğuramıyorum 🫠 39+5 ve bebeğim yukarıda aşağı inmiyor o yüzden doktor suni sancıyı onaylamıyor yukarıdaki bebekte suni sancı tutmaz diyor ilk gebeliğim çok mutsuzum sezeryan olmak istemiyorum 😞😞
Fenciz pembefiyonk bende hep normal doğum istedim ama sezeryan olacak sanırım 🥺 yarin gidicem doğumu konusucaz bakalım ne diyecek doktor
Sevim2211 Elifinannesiiiii vereyim siz doğurun de. Bu daha doğurmadın mı muhabbetleri çok saçma Allah bilir soranlarında çocukları vardır. Ben daha 33. Haftadayım son haftalara gelince şu muhabbeti yapan insanları engellemeyi düşünüyorum
Mu28 Elifinannesiiiii 39+0 dayız bende de öyle çok ağrı sancı yok 😃 ve inanılmaz hareketli bebeğim 🤩 maşallah sağlıkla gelsinler 🙏🏻