guldenn1 Arkadaşlar şuan hamileyim ama miyomum vardı bebeği büyüten hormonlar miyomuda büyütüyormuş bu durumu yaşayan var mı aranızda çok endişeliyim..
Ebruli91 guldenn1 bnde 3 tane var gebelikte bebek büyüdükçe büyüyor miyomlarda ama miyomlarin bulunduğu yer önemli ben kaç tane de gittim bana gebeliğe engel değil ama hamileliğin ağrılı geçebilir kese ve çocuk miyomlarw baskı yaptığı için dediler.arada ağrılarım oluyordu dr normal dedi hep
Buseka Gebelikle birlikte bendede olmuştu çok şükür geçti şuan gözükmüyor korkmayın doktorunuz zaten ilac verir bir yol gösterir bende çok korkmuştum ama baktımki bir çok insanda varmış
guldenn1 Özel hastaneye gidiyorum aslında doktorum miyom konusunda çok bilgili değilmiş ve tedavi edemezmiş aşırı olumsuz konuştu ve strese soktu o yüzden başka doktora gideceğim hafta içi umarım benimkide önemli değildir