Bucak çok geçmiş olsun .Safra ağrısı beterdir ya 😏 benim doğumdan sonra kırkım çıktı 5.gunu ameliyat olmuştum.Hamile iken de atak gecirmisim aslında bebek rahime yaklaştı denilmişti sonra atak olmadı o zamanlar bilinememisti .Arkadaşımin biri de hamile iken safra ameliyatı olmuştu sıkıntı olmadı ama doğumunu da gerçekleştirdi .Genel cerrah size büyük ihtimalle diyet verir yağlı şeylerden uzak durun.Bulgur pilavı gibi taneli şeyler de tetikliyor.Kahve kesinlikle yasak.Camurlasmanin sonraki aşaması taş zaten inşallah o aşamaya gelmez sizin .Ama olsa bile kesin çözüm ameliyat o ataklar çekilecek gibi değil çünkü . Ameliyatı da kapalı oluyor zor geçmemişti benim 1 günde toparliyorsunuz