Belimde geçmeyen bir ağrı var. 1.5 saat önce uyudun ağrıyla uyandım geçmemiş. Bir de midem çok kötü hem aşırı yanıyor hemde bulanıyor. Ağrı sırtıma da vuruyor kasıklarımda henüz bir şey hissetmiyorum. Bebeğin hreketlerini de çok sert hissediyorum. Bu doğum habercisi olabilir mi saat çok geç oldu ne yapmalıyım sizce haftam da 38+5