ozozoz Kalbini içini ferah tut canım inşallah çok güzel sonuçlar alırsın dualarım seninle 🤲🏻 bu ikili test denen şey sadece bir tarama testi kesinlikle %100 garanti sonuç veren bir test değil risk testi o yüzden çokta güvenli değil açıkçası, doktorum zaten başta bunu bana söylemişti kesin bir sonuç değil ihtimal sadece ama yine de amniyosentez öneriyorum demişti ben kendi isteğimle yaptırmadım , 16. Haftamda perinatoloji de muayene oldum çok şükür o da öyle kötü bişey demedi üstte de bahsettim ya usg muayeme baktı ikili sonucuma baktı bu duruma göre amniyosentez de yapsak fetal DNA da yapsak yüksek ihtimal temiz çıkar sonucun dedi o şekilde fetal DNA dan vazgeçtim ben , yoksa perinatologa gitmeden önce aklımızda fetal DNA vardı , amniyosentezin küçük de olsa riskleri var ben göze alamadım açıkcası, şuan 21 haftalık olduk detaylı ya girdim 20+3 de Rabbime binlerce kez şükür ki detaylımızda hiçbir sorun çıkmadı herşeyimiz temiz ve güzel çıktı, bak detylı usg çok önemli down bulgusu belirtisi olsa detaylı da da biliyorlar bunu tabi işinin ehli bir doktor bulmak lazım, detaylı usg ni gerçekten iyi bir doktora yaptır , eminim ki senin bebeğin de gayet sağlıklıdır bu testler sadece ihtimal üzerine konuşuyor ama evet can sıkıcı biliyorum şuan hissettiklerini yaşadıklarını bendr yaşadım zor ama emin ol iyi bir haber alacaksın ben inanıyorum 😌 Sana ve bebeğine dua edeceğim Rabbim yardımcın olsun sağlıklı haberlerini alırsın inşallah 🤲🏻 Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah kuzularımızı😌 Bana da haber ver senden mutlaka haber bekliyorum 😌