Kbr2 Merhaba anneler 37+5 olduk karnımda cok sertlik hissediyorum cok sık olmaya başladı bugün ama az sürüyor nirmal midir? Bebek hareketleri var hissediyorum ama cok.asagida hissediyorum. Başına gelip doğuma giden var mı?
Mylifebebis Kbr2 bende aynılarını yaşıyorum 37+2 yim doktorum bebek kendini doğuma hazırlıyor. Korkmanı gerektirecek birşey yok dedi