Merhabalar arkadaşlar ben bundan bir sene önce hamılelık yaşadım lakin bebegımın kalp atışı durduğu için kürtaj oldum. Bir senedir deniyorum çocuk sahibi olamadım. Kürtajdan sonra doktor kontrolüne gıttıgımde doktor rahmımın ve yunurtalıklarımın iyi olduğunu sorun olmadığını söyledi. Geçenlerde doktor kontrolünde hamile kalmak ıcın tekrar doktoruma gıttım . Hıcbır sorun olmadığını sadece sağ yumurtalığımda çok küçük kist olduğunu söyledi. Bir aylık bana doğum kontrol hapı verdi ginera verdi kullanıyorum acaba aranızda kullanan var mı ufak çapli kistler için. Yardımcı olur musunuz? Fikir ve önerilerinize açığım.