RRR Bodrumluanne bende burda böyle bir post açmıştım insanın her yoruma ihtiyacı oluyo kurmaya başlıyosun cünkü 😐 ama hiç korkma üzülme onuda üzme başka şeylerle ugras bir hafta sonra zaten keseyi görürsün 😍
HalisEbruoban Bodrumluanne senınkı gec dollenmede olabılır canım korkma herkesın farklı oluyo zaten bıraz daha bekle yıne kan ver sonra randovu al doktorun net bısey soyler😀
Muhammedamine Sesao123 benim 5 gün gecikti doktora gittim keseyi gördüm 5 haftalıktı ama bu değişiyor senin hangi gün yumurtlaman oldu hangi gün çatladı hangi gün döllendi bi ton iş 🤗 Ancak ultrason muayenesiyle kaç haftalık olduğu söylenebilir
HalisEbruoban Bodrumluanne cok gecmıs olsun canım üzülme desemde üzüleceksın belkı boylesı hakkında hayırlıdır ınsallah en kosa zamanda güzel haberı alır saglıkla kucagına alırsın😒
Nursel1453 Benim Beta hcg sonucum 1358 doktor 3,4 haftalık hamilesin demişti ☺️ Beta hcg sonucu düşük çıkanlarda gebelik henüz çok yeni olduğu içindir bir hafta bekledikten sonra emin olmak için tekrar tahlil yapmanızı öneririm.