Shhrtnr ben geçen hafta kontrole gittim sancin var alttan muayene yapalım dedi müsait değilim dedim beklemiyordum çünkü. Eve geldim dusumu aldım temizlendim öyle gittim. Son zamanlar hep tetikte olmak lazımmış. İlk gebeligimde sancimin başladığını anladığım an temizliğimi yaptım ilk. Son zamanlarda kontrollere temiz gidin evde de çok ani bir durum olmazsa sancı başladığı an bile yaparsınız bence