Ben 32 haftalık hamileyim bunun için 2 gün ömce hastaneye yatırdılar ne olur ne olmaz diye 2 gün hiç kızım haket etmediği için bende hastaneye gittim nts çektiler birşey yok dediler serum yazdılar yine nts çektiler kızım hareket ediyir ona göre ama ben hiç hissetmiyorum yatışımı yaptılar sabah kadsr sürekli kontrol ettiler nts ile doktorum geldi saba muane etti hersey normal birşey yok dedi sağlıklı dedi dün hareket etti ama bugün yine hiç hissetmedim sizlerde böyle durumlar oldumu canımı sıkıyor bu durum benim sürekli