Minikbiannede Kızım olsaydı ismini tuana koymayı düşünüyorduk .Anlamı cennete düşen ilk yağmur damlası .çok hoş bence koyabilirsin .🥰
E26 Minikbiannede teşekkür ederım yorumunuz için kararsız kaldım bende az kaldı doğuma ama hala isim koyamadık