Herkese merhabalar. 8aydır takipli olduğum özel hastane doktorum. Ani bir durumda ben genelde gelmiyorum dedi. Sezeryan olursamda istediğim gün haftasonuna denk gelindiğinden nöbetime bağlı dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Siz gelmezseniz daha uyguna olan başka hastaneye giderim desem mi acaba?