semirra doktor uultrasyonda onden gordu bir hafta erken dollenme var deyip adet tarihimi geri cekti ama ben resmen adet oldum ve yumurta takibi yapardim adetimdden somrrada hep yumurtlarim neden one cekti adetimi bu durum dogum zamanimi etkiler mi?
Tubatgn semirra Bende 1 hafta önde gidiyorum erken döllenme benimde. Adet olursun neden olamayasın sadece o ay ki yumurtlama dönemin erken olmuş o kadar :)
Merve1612 semirra benimde 1 hafta önde gördü ama olabilir öyle dedi geri çekmedi normal zamanını takip et dedi
semirra Merve1612 benim doktorlarr geri cekti iki farkli hekimde aynisini yapti ama olayin mantigini cozemedim kesinlike erken yumurtlama degilim.
Gamzeerdgn semirra hayır bazı günlerde oluyor 14 günde yumurtadan yerıne 7. Günde yumurtlamış olabılır bu gaywt doğal bısey bende 14 gün yerıne 21. Günde yumurtlamışım oğlum bı hafta gerıde çıkıyor
semirra Gamzeerdgn o zaman adet donemide degismez mi ben duzenli adet olan biriyim yumurta takip icin aparat almistim
Tubatgn semirra benimde düzenli olur 28 29 günde bir olurum. Hamile kaldığım ay 18inde olmam gerekirken aksaklıklar yüzünden 22sinde oldum ve hamile kaldım en başından beri 1 hafta önde gidiyorum. Erken döllenme doktorum bu şekilde açıklama yaptı bana bu kötü bir şey değil zaten :) kimisi 2 hafta önde gidiyor bu aslında bebeğin gelişimi ile alakalı durum
Gamzeerdgn semirra hayır degısmez benım yumurtlamama göre daha geç adet olmam lazımken yıne gününde oluyordum
semirra Tubatgn bilemedim hangis haftayi takip etsem. erken dollenme oldduktan sonra addet gorulur mu peki
Tubatgn semirra hamile kaldıktan sonra adet göremezsiniz yumurtlama dönemi sona eriyor çünkü. Doktor ne diyorsa onu takip edin.
semirra Tubatgn doktorun tarihine gore yanlis normalde 12 sinde adet gormeye basladdim kanamam olddu ama doktor ultrasyim gordugume gore adetin artik ayin 4 olacak dedi ve geriye cekti.
Tasbebek semirra benimde hep önden gidiyor diye doktor 3 gün geri çekti son adet tarihimi ama yine de önde çıkıyor bebiş 🙈
Tubatgn semirra benide çekti yanlış değil usgde sürekli önde gidiyorsan ve değişmiyorsa doktor eşitliyor 1 haftadan bir şey olmaz. Zaten kin zamanında doğum yaptı sezaryen dışında. Bebek ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyor 🤓