Herkese merhabalar. Doğum hikayemi müsait bir zamanımda yazacağım inşallah. 38+3 de kızımı dünyaya getirdim spinal sezeryanla. Ben şükür iyiyim ama kızım çok su yuttuğu için küvöze girdi ve ne kadar kalacağı belli değil. Tabiki herkes gelen giden bana şunu soruyor sütün var mı? Bir bahaneyle herkesi odadan kibarca çıkarıp herkes gidince hönkürerek ağlayıp sonra toparlıyorum. Bestlak damla, sıcak su, hoşaf, sağım denedim. Yok mememin ucu ıslanıyor kıyafetime geliyor bebek ağzı olsa ona gidecek ama pompaya bir türlü dolmuyor yani sütüm gelmiyor. Çok üzülüyorum bebeğimde sarılık başladı zaten antibiyotik alıyor onu iyileştirecek şey bende ve yapamıyorum. Daha dün doğum yaptım iyiydim ama bugün psikolojik olarakta çok daha kötüyüm. Lütfen yardım edin bu süt için ne yapayım pompada canımı çok yakıyor hastane tipi dayanamıyorum öyle bir acı oldu. Tavsiyelerinizi bekliyorum..