Satiyeak masalcan ufff bende oldum bugun. Hamilelikte hic olmadigim kadar hasta oldum diyebilirim. Limonlu cay iciyorum,salep iciyorum, bal yiyorum bogazlarim da aciyor. Nane limon valla bogazimi rahatlatacak seyler iciyorum😭
Kisaerbebek Geçmiş olsun ben de 38 haftalığım bende grip oldum ıhlamur içiyorum ve kemik suyu çorba mandalina doğal yollarla atlatmaya çalışıyorum sizde öyle deneyebilirisiniz