SaruMerve enfeksiyon kapmışsınız büyük ihtimalle. Bende birkaç yıl önce yaşadım ağlıyordum kaşıntıdan koparasım geliyordu. Alanında çok iyi bir prof gittim bunun için sırf. Tek bir antibiyotikle kaşıntı masinti kalmadı. Ben o dönem adaçayı kaynatıp içerisine sirke katıp onunla taharet alıyordum çok çok faydasını gördüm. Vajinal floranın düzenlenmesine yardımcı oluyor, birde asla ıslak bırakmamak lazım çamaşırında hep kuru ve temiz olması. Bence doktora gidin ve benim dediğim şekilde taharetlenin 1 haftaya geçer