nazlicsgn Hamileliğimin 4′üncü ayındayım yüzümde cok fazla sivilce ve siyah nokta cıkmaya başladı . Aynı durumu yaşayan varsa öneride bulunabilir mi ? 🙏
Tubatgn nazlicsgn Ziaja tonik kullanıyorum, her gün düzenli sabah akşam olmak üzere. Normalde de kullandığım bir üründü. Tavsiye ederim 🌺
Tubatgn Gozdetalay Bütün kozmatik firmaları satıyor, trendyola ziaja yazabilirsin. Link paylaşımı yasak 🌺